יום שני, 7 ביוני 2010

יאללה חללס

לפני שנה משהוא שיקר לי ביקש ממני לעשות משהו כמו לפתוח בלוג. אז עשיתי את זה. אבל כל פעם שהתחברתי לא הרגשתי נוח כי זו לא הדרך שלי. אוהב את האינושות, אוהב או לפחות משתדל לעשות טוב לאחרים. אבל כל פעם שהתחברתי לא הרגשתי נוח, לא הרגשתי שלם עם עצמי. קצת קשה לי להציג את עצמי כאילו שאני מוצר משכרי. מכם(ה9מנויים) מראש מבקש סליחה כי קשה לי עם העיניין הזה.
je suis desole pour tous cela mais meme si j'ai voulus faire plaisir a une personne chere a mon coeur en ouvrant ce blog je ne sais si je peux continuer ainsi. ouvrir un espace pour parler uniquement de soi meme, desole ce n'est pas pour moi meme si la mode est a fesse-bouc twiter et autre, je ne peux. c'est etre en contradiction avec moi meme.
je ne sais, aujourd'hui c'est ainsi mais je ne sais si je pourrai mettre a jour comme je l'ai fais cettre vitrine d'amsterdam la rouge.

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. לא,ג'קי-אל תסגור את הבלוג!!!! זה בערך המקום היחיד שאני יכול לראות יצירות שלך (חוץ מספרים ובאותיות) ובבלוג אני יכול גם להגיב... אל תעשה לי את זה!!!!!

    השבמחק
  3. ג'קי כתבתה שאתה אוהב לעשות טוב לאנשים ולנו זה עושה טוב להיכנס לפו אני לא הכרתי את הספרים שלך[וגם לא קניתי ] עד שניכנסתי לפו לפחות תחשוב אל זה 100000 פעם בבקשה

    השבמחק
  4. אשמע את כל אחד מכם. אני מבטיח
    ערב מצויין

    השבמחק
  5. חבל, באמת נהניתי מהבלוג שלך!

    השבמחק

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.