יום שני, 16 באוגוסט 2010

עדיף זבוב על סוס

יש סוג של החלטות שמשאירים אצלי טעם מר. לכן אחרי זה, אני אוהב לשכב ליד סוסים ,עשב בן השיניים עם עניים עצומות וחצי חיוך בפנים. סוסים הם יצורים מיוחדים שיודעים להיות שקטים ושלבים. תמונת פסטורלית ביותר. אבל, כי יש אבל, כשיש סוסים, יש גם זבובים!

סוס אף פעם לא יבוא אליך על האף או לעצבן אותך כשהוא משפשפף ת' ידיים כמו איזה קמצן שסופר את כספו, על המקומות הרגישים של הגוף שלך! (אלא אם כן אתה בבעיה!)

סוס אף פעם לא יעוף קרוב לאוזן ויזמזם בתוך החור כאילו אתה חירש (אלא אם כן יש לך בעיה!)

אבל, מצד שני, זבוב עם כאבי בטן הרבה פחות מסוכן מסוס!

il m'arrive parfois dans la vie a avoir a prendre des decisions
certaines peuvent laisser un gout amer et un vide quelque part
aussi, dans ces moments la j'aime bien m'allonger a cote des chevaux
ceux ci savent etre silencieux tout en faisant sentir leur presence rassurante
la, avec une paille entre les dents je ferme les yeux et sourie a moitie.
le seul probleme est, que lorsque il y a des chevaux il y a aussi des mouches.
c'est enervant une mouche!
est ce qu'un cheval te volerait au ras de l'oreille pour te bourdonner sa chanson monotonale?
est ce qu'un cheval te chatouillerait les parties devoilees de ton corps tout en se frottant les sabots? assurement non !
malgre tout il faut toujours voir le bon cote des choses.
car quitte a choisir entre un cheval qui s'oublierait sur toi et une mouche, je prefere de loin la mouche.

4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. :)
    מקווה שלא תצטרך אף פעם לקחת החלטות קשות...

    השבמחק
  3. מה לעשות, כשזה נופל (ההחלטות...) זה נופל... עליך
    :)

    השבמחק

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.