יום שלישי, 7 ביולי 2009

צביעת קומיקס

ישנו בעמוד ההוא 4 שלבים של הצביעה. שלב 1: אינקין העמוד אחרי בניית התסריט, קביעת הקומפוזיציה, טקסת הנלווה וסקיצות, אני מצייר על דף ( בדרך כלל גדול מהתוצאת הסופית) את הקו של כל פריים. צריכים להגיע לאיזון בן השחור ללבן ובעצם איור טוב יכול להסתפק בכך. איכות של עמוד קומיקס מתחיל ברישום נכון.

שלב 2: סריקת המסמך וקביעת הצבע הדומיננתית כשאני חושב על העמוד, יש לי כבר בראש את הצביעה שלו. אם אפשר להגיד כך, לפני הכל אני מצייר וצובע בראש לפני הביצוע. אחרי סריקת המסמך והתאמת לפורמט, אני צובע את השטחים והרקעים בשכוות ראשונית. קובע את הבסיס שיתן את האווירה.

שלב 3: צביעת פרטים צביעת שמיים קובע את הזמן ההיתחכשות של הסיפור והשפעת האור על האלמנתים המצוירים. אני ממשיך בצביעה של הפרטים הקטנים.

שלב 4: אור וצל בעצם בשלב 3 העמוד יכול להתפרסם כך (אני מכיר מאיירים שאוהבים את השטחיות הזאת). אישית, אני מעדיף את השפעת האור על כל דבר. זה נותן אווירה והחייה של האיור. לכן אני משחק עם כל דבר בעמוד והופך את המכחול (הממוחשב כאן :) ) לקרן אור שמאיר ומלטף את היצירות. כתם אור על לחי המזוקן (אל תספרו לאף אחד, זה שאול!), צל של עץ הזית המלכותי המחשיך את אדמת השומרון, הילה באופק שמכתיר את השמיים. כל הדברים האילו מורגשים בזכות העבודת המדוייקת של פעולות קטנות ומזעירות שמוסיפים על הקסם.

4 תגובות:

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.