יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

LEA SHORREN

4 תגובות:

  1. בשביל מה הסקיצה הזאת?

    השבמחק
  2. אישה שאני מכיר. הולך לשלב אותה בפרויקט שאני עובד עליו.

    השבמחק
  3. זה קשור לאשה שמופיעה ברשומה על פסטיבל הקומיקס?

    דרך אגב,התמונות המעוצבות שראית בבלוג שלי-בכלל לא אני עיצבתי אותם!!!

    הסיפור הוא כזה: לא מזמן היה לי בר מצווה ורציתי שהצלם יעשה לי אלבום דיגטלי. אלא מה, העיצובים שהוא הראה לנו לא ממש מצאו חן בעיני אז סרקתי תמונות מהאלבום הדיגיטלי של בת דודה שלי (את האלבום שלה עשה צלם אחר) ורציתי לשלוח לו אותם במייל. אבל, התמונות שקלו הרבה-ולא הצלחתי לשלוח אותם במייל. אז חשבתי-מה לעשות? וכך התמונות הגיעו לבלוג שלי (לקח לי מלא זמן להעלות אותם...) כדי שהצלם יקח מהם דוגמאות

    השבמחק
  4. ממש לא :)

    חבל לגבי העיצוב, אבל אני בטוח שאתה מסוגל!
    יללאה שבת שלום לכולם.

    השבמחק

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.