יום שלישי, 2 בפברואר 2010

טיפי החודש

פידרו חוזר מהמשימה והולך לפגוש את הסוכנת בבית קפה

כאן נלקח את אפקט הטישטוש (OUT THE FOCUS) וחדות (FOCUS) מהעולם הסרטים. בתמונות הבאות רואים את האפקט הזה שמושך את העיניים להתמקד בנקודה החשובה בתוך התמונה

כדי להגיע לזה, צריכים לעבוד בשכבות. האשה נקראת בשכבה HEDDA והבחור PEDRO

אחרי שלב הצביעה משכפלים את השכבות HEDDA/ PEDRO ונקרא להם PEDRO01 HEDDA01
מחברים את שתי השכבות החדשות ומזיזים אותם לצד שמאל.
לפי האפקט שאנחנו רוצים לתת בוחרים את השכבה הרצויה ונגשים לFILTER/BLUR/BOX BLUR.
אז נפתח חלונית ובוחרים את רמת הטישטוש.
והנה המוצר הסופי נעשה ע"י PHOTOSHOP CS ללחוץ על התמונות כדי להגדיל אותם

11 תגובות:

  1. תודה המורה.
    מגניב ומעניין מאוד.

    השבמחק
  2. תשארי אחרי השיעור. צריך לדבר איתך!!

    השבמחק
  3. ג'קי אתה עושה את זה ב פוטו שופ ?

    השבמחק
  4. זיו-כן,ואל תקרא לי "דובימן" אלא-דבימון (חיבור של דביר מימון)

    ג'קי-לא הייתי מאמיין עליך!! אתה מגלה ספוילרים!! ועוד מפרסם כאן את הקומיקס עוד לפני שהוא פורסם באותיות.....שוב אני נאלץ לשאול אותך-זה מותר?

    השבמחק
  5. כן זיו, זה מה שנכתב.
    ושוב דביר אני עונה לך כן.
    בפעם הקודמת פרסמתי קומיקס שכבר הופיע בעיתון.
    אני לא מוכר את הזכויות אלא את הזכות להדפיס אותו פעם בעיתון.
    הפעם אני לא מספר את הסיפור אלא מראה לפי דוגמה איך עושים את האפקט. אני מתכנן להוציא מידי פעם טיפים על המקצוע.

    השבמחק
  6. וכדי לסגור את העינין אחד ולתמיד, בניגוד למאיירים האחרים, אני שומר את כל הזכויות שלי בקומיקסים שאני מחבר!
    יום טוב לכולם

    השבמחק
  7. יש לי בעיה לאיית אותיות דבימן סליחה לא סמתי לב לזה

    השבמחק
  8. :(
    חבל,רציתי ללמוד ממך עוד.
    ;)

    השבמחק
  9. בטל זה אומר בטלפון יה...

    השבמחק

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.