יום שני, 10 במאי 2010

אביר בשמי מנהטן

4 תגובות:

  1. אם אפשר עוד מידעה ??

    השבמחק
  2. וואו,מגניב!!!
    לא נראה הסגנון שלך בכלל....

    שמעת במקרה על הסדרה פרסי ג'קסון? זה כאילו שהמיתולוגיה היוונית מתרחשת בימנו-והתמונה הזאת ישר הזכירה לי כמה דיאולוגים...
    אם נגיד תעשה אינקינג על הסקיצה הזאת-לך אולי זה ייצא טוב,אבל אם אני עושה סקיצה מעולה ואז אחרי זה אינקינג,הציור מאבד מהחיות (בשורוק) שלו,כי אני מרגיש כמו ילד קטן "שחוזר על הקווים" וזה ממש מעצבן....נראה לי שזה רק עניין של תירגול,לא?!

    השבמחק
  3. תרשה לי לתקן אותך.יש הבדל בן סגנון לדברים שאתה מכיר(כי בעצם חוץ מאותיות איפה ראיתה דברים שלי?). אולי קצת חשק לחזור למה שהייתי פעם.

    דבר שני תרגול וקביעת קו העיקרי.
    קיים בעולם מעט מאוד קווים, כל השאר הוא סתם בלבול מוח.
    לכן, נכון שאתה (כמו כל אחד!) צריך להתמיד, אבל העיקר הוא לבחור הקו המוביל

    השבמחק
  4. אם כזה ציור יגיע לידיים שונות הוא לא נראה לי יצבע באינקינג שחור ועבה, משהו יותר עדין כדי לא לפספס בכל מקרה שום קו-למרות הקו המוביל.

    השבמחק

פוסט מוצג

Ma page auteur sur amazon

Voici des à présent ma page auteur sur Amazon.  Y figure tous mes ouvrages en vente en ligne.